tattoos
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Saturday, June 18, 2011

HAHAHAHA TERGELAK AKU NGAN ORANG BERLAGAK NI!

aku baca post dri kawan aku sorang ni psl ada org ni dok berlagak pasal anak dia pakai brg branded.alaaa paling branded pun pada dia GUESS je. ptuiihhh guess made in china nyer la tu. kelakar kan bila guna anak tu utk jdikan diri berlagak cakap besar. ala setakat Guess je,ape nk heran..guess skrg pun dh bleh dpt kt psr malam laarrr..

eekkk korang ingat brg branded ni mmg btul2 buat kt negeri diorng ke??ptuiihh skali lgi..chek tgk made in mana..mesti CHINA mari laaaa. so korang bayar beratus beriban skali pun ianya ttp dri china made hokaiii.. tp kan nk dijadikan citer la,knpe org mesti nk tayang kemewahan tu kt org lain??korang dpt ape ye??dpt duit ke??rsa aku korang dpt dosa je sbb menunjuk2.. 

cuba la skali2 korang hebohkan kt semua org anak tu terkena kurap ke,bisul ke,sakit kulit ke??xde pulak nk kecoh.. at least citer camtu boleh gak share camne nk prevent drpda trkena jangkitan kulit ke.. mcm aku ni haaa,aku citer terang2an psl my ashraf yg dia pesakit CI(cochlea implant) and at the same time aku share ngan semua org ape tanda2,cmner nk lyn karenah ank CI ni,experiance pegi therapist,kena dok lama2 kt spital lps ank surgery.. aku curahkan jgk pengalaman aku kt semua org utk dijadikan teladan and panduan.

lgipun toksah guna ank2 laa dlm nk bercerita psl kemewahan yg x seberapa. biarlah ank tu bersederhana,esok besar mak bapak gak yg senang sbb ank x meminta brg yg mahal. hopefully ank2 aku pun x mcm tu!biarlah diorang tau yg mak bapak diorang ni aka haku ni haaa x mampu nk beli brg mahal2. setakat beli dri gudang tu mampu la aku. bak org kata MATERIALISTIK tu x yah arr ditanamkn dlm diri ank2.

apa la yang bdk kecik tau psl kemewahan??

oklah aku malas nk megomel byk2..

wasalam...

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger