tattoos
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Sunday, June 19, 2011

AKU DAH PENAT?????

penat apakah???penat berlari?penat kejar ank(mmg pun penat),penat makan?(oh tidak),penat ape ni?? sya x pernah penat melayan karenah anak2 sya.. jdi penat ape ni??penat exercise mlm2 ke??*danggggg* ngahaha tu sbb ank dh 3 sbb mlm2 exercise. ooppsss citer sulit x leh diteruskan. so ape yg penat ni??oklahh sya cuma dh PENAT nk ngadap semua explanation yg x masuk akal yg waras ni. tuhan dh pun tunjuk1 by 1 so sya dh dpt jwpnnye..ape jwpn dia lak???jeng3x... pun x leh citer sbb adalah rahsia yg hanya sya dan tuhan aje yg tau. 

xpe la sila teruskan 'permainan' tu,nnti dh jatuh tersungkur nk salahkn sape?? DIRI SENDIRI ye. ini klu aku bwk ke dpn ni mau mcm2 kena..best btul. ape aje yg xde dlm tgn aku?mcm2 adaaaaaaa.. tunggu masa je nk bwk ke tmpt sepatutnya. mana??hishhh x yah arr tau..

lgipun aku dh ada planning aku and utk ank2 aku! kpla aku dh terlebih sarat ngan mcm2 persoalan and aku rasa dh tiba masanya aku NEKAD..berbelit citerkan?? biarlah mnjdi tanda tanya dan hanya diketahui oleh org trdkt shja. owhh terima kasih krna buat sya PERCAYA yg awak tu insan yg baik wlopun sya tau yg BAIK tu ada MAKNA. tuhan akan balas KEBAIKAN YG BERMAKNA TU DI AKHIRAT NNTI...amin....

wokaylah aku nk susun plan aku lps ni! dh xnk kasi chance kt org2 bodoh ni kasi semak kpla otak aku.

assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger