tattoos
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Sunday, January 23, 2011

OOHHH I WISH SO....

Thursday was a public holiday sbb Thaipusam. so i decided nak outing with bestie,Sheela. my good old friends from sekolah rendah Klang. sebut psl klang ni mmg byk sgt memory yg best2 since i grow up in klang walaupun lahir di KL tp nak buat camne kena follow my dad berpindah. sejak dri umur 10 tahun saya dh membesar di klang. and di situ gak la saya jumpa 1st love saya..ngeeeeee..

ever since sya dh berkahwin and dok menetap di KL tp klang ttp gak dihatiku selamanya. ye la mana taknya kawan2 saya ramai yg dok sana. saya kt kl ni pun kwn berapa kerat sgt la. pernah gak ajak suami dok klang and siap mintak dia transfer keje kt area situ tp dia lak taknak sbb dia byk kwn kt kl. arrgggghhhh terasa tension diriku. 

tu sebab bila ada sape2 yg ada wedding kt klang rasa berat sgt nk gi sbb jauh sgt walaupun aku cuma dok setapak! tp percaya lah mmg sgt jauh.. so keinginan nk smpai ke klang tu biar la ada tujuan and membolehkan sya lepak lama2 ngan member... so kesempatan dpt jumpa bestie from old school and dri kecik umur 10thn mmg x nk dilepaskn. mmg best sgt dpt jalan2 with Sheela..ye la byk gak la benda yg dpt di citerkan. dri ex-boyfriend smpai la ke marriage life. saje boleh brkongsi pengalaman ngan cik Sheela ni memandangkan dia akan menamatkan zaman bujang dia on May nnti.

dah siap pusing2 kat area Jalan TAR terus shoot ke sogo lak,aku nak cari seluar jeans and finally dpt gak aku beli skinny jeans yg boleh memuatkan bontot aku yg kembang ni. nasib baik murah je from Applemint and sedap pakai. dah sudah try seluar and saje cari psl setiap floor,ari pun dh ptg kesian lak kt sheela nk balik ke klang naik komuter sorang2. 

.......................................................................................................


my dearest bestie,Noor Sheela Yusuf!!!


oklah rasa nak merapu benda lain lak for another entry-tak-puas-hati!!!

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger